Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Thursday, April 18, 2013

Jom Belajar Akidah

 Ni sebenarnya gambar-gambar yang diambil di tadika islam nur haziq Putra Perdana pada hari Khamis minggu lepas....tapi hari Khamis minggu ni baru saya terhegeh-hegeh nak masukkannya...

Ketiga-tiga cawangan hari ni ada subject Pendididkan Islam...kami belajar Akidah (Rukun Iman)....tapi disebabkan saya ada di Putra Perdana...cuma gambar murid-murid di Putra Perdana je la yang masuk blog hari ni....
 

 Akmal Aiman tekun menyusun turutan Rukun Iman setelah mendengar penerangan dari Teacher Siti....


Tekun Najwa mendengar penerangan dari Teacher Siti....


Okey teacher siti...saya fahan dah....


"Heeee...glamour la aku jap lagi masuk blog teacher emma" Hadif....


"Ehhh..betul ke apa yang aku buat ni....intai skit jawapan si Syakirah ni....haaa...nasib baik sama...betul la ni rasanya ni" Afiq....

Ni la serba sedikit gambar-gambar anak di Putra Perdana.... 





*

No comments:

Post a Comment