Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Sunday, March 20, 2011

HaPpY BiRtHdAy To Me

Cuti sekolah seminggu....seminggu juga la blog tak di update sbb tak de kat rumah.....lepak kat Bangi rumah MIL.....nak cerita pasal tadika pun tak de bahan sebab cuti kan.....jadi cerita la sikit pasal diri sendiri heheh.....18 Mac 2011 b'day saya....12 hari lepas 6 Mac b'day anak sulung saya....Alhamdulillah....tahun ni masih lagi diberi kesempatan untuk menyambutnya.....saya berdoa supaya diberi kesihatan dan kekuatan untuk menguruskan keluarga tercinta dan kerjaya saya.....
*
Semalam hubby dah pesan jgn masak utk mkn mlm nnti nak dinner kat luar.....kali ni kita cuba Chinese Food katanya....kebetulan dekat pulak dgn rumah MIL....jadi tak payah la susah2 nak gi jauh2 utk cari Halal Chinese Food kan....kat B.B. Bangi ni mmg banyak tmpt mkn yg best2 sebenarnya.....saya pun mmg teringin nak makan itik panggang.....
*
*

Ni la nama restorannya....ramai orang mlm tu....naik tingkat atas...nasib baik ada meja kosong....anak2 suka makanan kt sini sbb tak pedas.....
*
*
2 kad tu anak dara saya bagi...dan yg hijau tu MIL yg bagi....
*
*
Ni la kerjanya...kemana-mana usung ipad tu....
*
*
Yang lagi sorang ngadap i phone pulak....tak boleh nak kongsi.....gaduh je kerjanya.....nasib baik ada benda yg diorang boleh buat sementara nak tunggu makanan yg di order sampai...mungkin disebabkan ramai pelanggan...lama juga kami kena tunggu....dim sum sepatutunya sampai dulu tapi kena tunggu 10 minit baru sampai......dim sumnya sedap....air jus kedondong asam boinye best sungguh.....
*
*
Ni yg hubby bg....Jus minuman kesihatan.....ye la kan umur dah meningkat ni....saya selalu je ngadu sakit kepala la...sakit tengkuk la....kalau okey boleh terus amalkan....sbb sedap kalau pahit mungkin susah juga saya nak telan....

No comments:

Post a Comment