Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Tuesday, March 29, 2011

AkHiRnYa DaPaT JuGa

Apalah agaknya isi tersirat disebalik tajuk N3 saya ni.....apa yg saya dapat....adakah sebentuk cincin berlian, adakah seutas rantai emas ataupun sebiji kereta.....
^

^

^

^

Apakah kena mengenanya gambar di atas ni dengan apa yg telah saya dapat.....

^

^
Haaa......ni lah dia benda yang saya dah dapat tu.....sebelum ni saya mencari-cari dimanakah saya nak dapatkan WEDGES CHEESE POWDER ni....surf internet mmg ada jumpa yg dijual secara online...tapi kos penghantarannya saya boleh dapat lg sepeket mcm gambar kat atas tu...rasa macam tak berbaloi pulak membelinya....
^
Kalau ikutkan hati yg kepingin sangat ni mmg rasanya dah terbeli secara online hari tu...tapi hubby ckp sabar la...cuba cari kat pasaraya ataupun kedai......kalau org ada jual kt internet mesti ada jugak jual kat luar......
^
Bukannya tak boleh beli yg kat KFC tu...tapi rasa mcm tak puas makan....sikit.....kalau goreng potato wedges sendiri.....pastu sosnya kita blh bancuh sendiri kan ke puas mkn....anak2 saya mmg suka sgt benda ni.....
^

^

Tengok tu harganya baru RM5.90 untuk 100 gram.....nampak je sikit tu tapi bila dibancuh dgn air panas jadi banyak.....

^

^


Banyak ni cuma setengah peket je......banyak ni tau.....puas makan.......rasanya pulak tak mengecewakan...mmg sebiji rasa mcm yg kat KFC tu.....

^

^


Goreng kentang lebih kurang 750g cukup untuk dicicah dgn hanya setengah peket bancuhan wedges cheese powder tu......nak beli potato wedges mini market kt rumah saya ni tak de jual pulak.....akhirnya saya beli la kentang tu.....

^

Apa-apa pun thanks Kak Zan sebab bg tau saya pasal kedai tu......padahal tiap-tiap hr dari tahun lepas lg dok ulang alik ambik anak sekolah lalu kat dpn kedai tu.....saya tak pernah ambik tau pun kedai tu jual apa......rupa-rupanya benda yg mmg saya cari ada jual kat situ.....

^

Tadi jumpa Kak Zan ni masa melayan kerenah anak saya lepas balik dari tadika nak beli calciyum.....bersembang dan bergosip sekejap dgnnya.....berdiri betul2 kat sebelah longgokan kentang.....ntah macam mana boleh terkeluar cerita pasal potato wedges.....pastu terus dia bg tau pasal kedai tu....dia mmg selalu pegi kedai tu sbb dia ni tokey biskut.....segala biskut dan kek ada dia jual......hamper biskut dan kek pun dia ada buat.....tak kira la utk raya atau apa saja.....eehhh...apasal rasa mcm dah lari tajuk ni.....

No comments:

Post a Comment