Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Monday, January 30, 2012

Jumaat Yang Kelam Kabut

Tajuk entry Jumaat yang kelam kabut....sebenarnya "hari" tak kelam kabut, tapi saya yang kelam kabut sebenarnya...pagi, saya berkejar ke Saujana Putra....pukul 7.05 pagi saya dah sampai di tadika...ada beberapa perkara yang nak diselesaikan sebenarnya....

Layan le gambar yang sempat saya snap di tadika....


Selamat datang ke tadika islam nur haziq Nishreen.....student baru murid 5 tahun di Saujana Putra....yang mana satu le agaknye ye....tu yang dok kat bawah ketiak teacher intan tu...


6 Amanah tengah belajar subject Math.....


Colour mengaler memang kegemaran murid tadika....


Lepas waktu rehat saya bergegas ke tadika di Putra Perdana pulak....


Sebelum balik ada sambutan birthday di kelas 6 Ilmu....HAPPY BIRTHDAY AIDIEN HAQIMI.....sambutan birthday yang pertama di Tadika untuk tahun ni....buat sebelum balik...kalau buat waktu rehat nanti diorang ni tak nak makan makanan yang tadika bagi....semua nak bukak paket goodies tu.....


Dah sandang bag siap-siap....senang lepas habis bagi kawan-kawan jajan....beratur, baca doa dan bagi salam pada teacher lepas tu boleh balik terus....jam di dinding dah pukul 11 pg....hari Jumaat balik pukul 11.15 pg.....


Apa pulak yang diintai si Fathullah tu.....


"Ehhh....'konpius' pulak nak bagi sapa dulu nih"....

Apa-apa pun terima kasih dari kami semua untuk aidien....semoga membesar dengan sihat dan jadi insan yang berguna kepada ibu bapa, keluarga, bangsa dan negara....

Anak saya pun dah sibuk mintak buatkan goodies bila birthday dia nanti...nak bagi kawan-kawan satu kelas katanya...macam penyakit berjangkit pulak....tengok le lepas ni nanti ada le yang mengikut jejak aidien sambut birthday di tadika...

Saya tak kisah...asalkan semua happy...jangan ada yang nangis lagi datang sekolah....'fenin' kepala teacher......


 ***Hari Ahad kursus....semua jadi budak tadika semula....entrynya, nanti saya masukkan....





*

No comments:

Post a Comment