Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Monday, August 13, 2012

Sesi Bersalam Salaman Di Putra Perdana

Hari ni masuk la minggu terakhir semua umat Islam mengerjakan ibadah puasa....sekejap je masa berlalu....
 
Memandangkan minggu ni cuma 3 hari je tadika islam nur haziq bersekolah...jadi, saya kena la atur jadual saya...hari ni saya di Putra Perdana...menunaikan janji pada anak-anak murid.....


Doa yang utama.....sebelum memulakan sesuatu.....


Sesi ucapan dari semua teacher.....


"Alamak...silau la...berpinar-pinar biji mata aku nak tengok wajah-wajah cun teacher kat depan tu"....


Teacher Aini malu-malu pulak nak berucap....segan silu kot guru besau ada kat tepi tu.....


Bebelan dari puan pengetua...tak habeh-habeh lagi tu.....


"Haduih la haaii...dah la paneh ni..teacher emma ni tak habeh-habeh lagi....mana nak lap peluh ni...tenyeh je la kat baju"....


Saat yang dinanti-nanti.....beratur ye anak-anak....


"Salam teacher emma ni tenyeh kat dahi je la...kang cium tangan ntah-ntah ada bau ayam goreng pulak....tergugat iman aku nanti"....




Dengan teacher yang lain pun salam jugak....






"Apa ni teacher...tak aci...budak kecik 2 orang ni potong barisan"....

Yang kecik 2 orang kat tengah tu sorang anak teacher Aini, sorang lagi anak teacher Hajjar...nak meyelit jugak.....


Hero-hero dari 6 Ilmu yang kadang-kadang tu menguji tahap kesabaran semua teacher......


Sapa yang nak salam dulu nih.....




Ada penambahan anak murid pulak kat belakang tu.....


"Teacher...disebabkan saya yang akhir dapat...teacher kena bagi saya duit raya lebih ni" Shahrul.....


"Eehh...ni puasa penuh ke ni...teacher emma janji kalau siapa puasa penuh je dapat duit raya...heheh"....


Bersalam-salaman...bermaaf-maafan sesama kita.....


Gila glamour betul la teacher Aini ni kan...heheh....


Ni la guru yang dah lama berkhidmat di tadika islam nur haziq...Teacher Siti.....


Menyempat lagi korang nak bergambar dengan duit raya ye....meh la sini ambik sekeping....

Apa pun dikesempatan ini...saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semua....

Di cawangan Putra Perdana dah selesai....esok pegi Bandar Saujana Putra pulak...hari Rabu di Lestari....hari Khamis...YAHOOO kita cuti.....









*

No comments:

Post a Comment