Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Wednesday, February 23, 2011

Makan-makan

Wajah ceria di pagi hari.

Si Ainy ni kalau sekali imbas tgk macam muka anak dara saya yg no. 2 tu pun ada.

Tgh hari ni dah janji dgn staff saya nak belanja diorang mkn. Disebabkan masing2 tak blh kluar lama sbb ptg nak ambil anak kt sklh jadi saya buat keputusan mkn kt KFC yang berdekatan dgn tmpt kitorang je la. Pkl 3 saya dh kena gerak dr Puchong nk ambil anak yg sulung sklh kt Bangi.

Ni lah dia hasil tangkapan ayam yg dah digoreng dan dikerat 15. Telurnya dah dibuat tart.

Ni lah wajah2 comel teacher di tadika saya yg tersenyum sambil menahan lapar sebab dipaksa oleh saya utk posing kejap. Yg bdk kecik 2 org tu sorang ank saya sorang lg anak teacher Za.

Apasal teacher Sha berkerut muka, sakit pinggang ke membongkok nak tunggu saya snap gmbr. Bdk kecik yg tembam tu ank dara saya. "Kacau je mama ni org nk mkn suruh tangkap gmbr pulak".

Ni ada lagi. Eeh....kenapa suka sangat tu.


























No comments:

Post a Comment