Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Saturday, July 7, 2012

Meeting Lagi part 1

Salam semua...lamanye tak bersiaran di blog....banyak cerita terkini dimasukkan dalam facebook je....sebab facebook tu saya kerah staff saya update selalu....blog ni cuma saya sorang yang update...tu pasal la tak banyak cerita masuk kalau dah sibuk konon-kononnya....
Cerita kat bawah ni berlaku pada 19 Mei lepas...mak aiih...lamanya...baru nak masukkan sekarang.....kalau baby baru lahir umur sebulan lebih, dah betambah berat 2 - 3 kilo agaknye...tapi teacher emma bukan baby lagi, tapi berat bertambah jugak apa cerita ni....haaiii la badan...
Ok la, berbalik pada topik asal kita...kat bawah ni beberapa gambar yang diambil oleh saya masa meeting dengan PPD tempoh hari....

Orang dok meeting...yang saya sibuk jadi camera woman pulak...tersipu-sipu pegawai-pegawai kat depan nun.....


Tak puas duduk...berdiri pulak encik ni....tak payah le saya letak nama dia kat sini kan....blog saya...biar la nama saya sorang yang glamour kat sini.....


Gambar kelabu pulak...tepek jugak le...


Mikrofon bertukar tangan....


Pengusaha-pengusaha tadika yang hadir....

Lama jugak la meetingnya...dari pukul 9.30 pg hingga pukul 5 ptg.....nasib baik duduk kat kerusi ada span...kalau tak kematu jugak le....









*

No comments:

Post a Comment