Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Wednesday, May 8, 2013

LOVE D' Putra Perdana

Bulan Mei datang lagi...apa ada pada bulan Mei...tentulah HARI IBU dan juga HARI GURU.....PRU 13...uupppsss...

tapi entry kali ni kita cerita pasal hari ibu dulu....hari guru belum tiba lagi...

memandangkan tarikh yang hampir dengan hari ibu adalah hari peperiksaan...jadi kami buat kraftangan untuk sambutan hari ibu di Putra Perdana awal seminggu....

jadi tunggu apa lagi...jom kita tengok gelagat anak-anak di Putra Perdana buat Origami berbentuk hati khas untuk ibu tercinta....


Lipat melipat.....





"Waaahhh...jadik jugak akhirnya...kagum betul aku dengan hasil kerja sendiri" Danish (gambar sebelah kiri yang ternganga tu)....


"Eleeehhh...ko tengok aku punya...aku dah lama dah siap" Rafa....








Gambar ibu ke tuuu...

disebabkan 6 tahun ni dah besar dan mudah nak faham arahan dari teacher....teacher siti ajar diorang buat 2 kraftangan untuk diberi pada ibu..iaitu kad dan juga origami 'love'....


Ee...eehhh...tu mesti gambar ibu dia tu....





Macam layang-layang pulak dah.....





Uuuiiissshhh...macam apam polkadot laaa.....




Ucapan dari anak sapa la ni....ibu-ibu yang membaca blog ni...sila lihat kad yang anak anda bagi...adakah ini kad yang ditulis oleh anak anda??...













"Sob...sob...terharunya saya sebab dapat jugak menyiapkan 'love' untuk ibu saya" Ajmal....

















Lawanya tulisan...tu mesti teacher yang tuliskan tu...


"Walaupun love saya dah macam layang-layang kekdahnya...tapi saya tetap sayang ibu saya" Suhayl....





"Huuiisshhh..berpeluh dah...apa lagi ucapan yang nak ditulis ni" Malysyah....





Siap ada gambar laaaa....


'love' yang diorang buat tadi ditampal pada kad ucapan beserta dengan gambar sekali....bagus-bagus....kreatif....





Ni untuk ibu kami...selamat hari ibu......








*

No comments:

Post a Comment