Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Wednesday, May 8, 2013

Bunga Untuk Mama

 Cerita hari Khamis minggu lepas jugak lagi....bila la agaknya saya nak buat entry tak tertangguh ni....


 Operasi mewarna.....


"Laju ko warna Nashriq....nampak teacher emma nak ambik gambar...tetiba je jadi rajin aku tengok" Aqil...


"Heheh...masuk blog teacher emma la aku kali ni" Balqis...


Merahnya makngah.....


Mambang biru air laut.....


Ni tak boleh kacau ni.....


Kalau mewarna ni semua suka yee...diam je duduk kat tempat masing-masing....


Besarnya pensil warna dia.....


"Kita nak warna pink" Iris....

"Kita pun nak warna pink jugak" Dhia....

"Alah...korang bedua ni...tengok macam aku guna warna oren...tak kisah pun"....


"Apa la diorang ni kan teacher kan...tengok macam saya...warna warni...lagi cantik kan" Fikri....











 "Haaa.....tengok...saya punya dah siap...ni khas untuk ibu saya...teacher rubi suruh buat bunga teratai...tapi ntah macam mana saya punya jadi macam pokok kelapa pulak...tapi tak kisah la..apa yang penting saya sayang ibu saya" Alia....


Dah siap diwarna dan dilekatkan...cuma belum dikembangkan lagi.....

Khas untuk ibu kami....Happy Mothers Day dari kami......








*

No comments:

Post a Comment