Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Friday, August 19, 2011

BuBuR LaMbOk

Puasa kali ni jarang saya ke pasar ramadan....bukan sebab selalu masak...tapi biasanya lauk saya order je di kedai tomyam....call dari rumah, 30 minit lepas tu pegi ambik.....mudah dan pantas......lauk pauk pun dijamin panas dan baru dimasak....tak de la risiko terbeli lauk basi.....


Hari Selasa lepas saya ke Pasar Ramadhan......ada orang edarkan bubur lambok percuma.....baru hari Isnin hari tu saya rasa teringin nak makan bubur lambok......tiba-tiba hari selasa pergi pasar ramadhan dapat pulak, free lagi......tu la namanya rezeki....rezeki juga untuk anak-anak saya sebab diorang puasa......kakak puasa penuh buat setakat ni tak de yang tinggal pun....Qash baru 2 hari tinggal puasa......









*



No comments:

Post a Comment