Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Friday, May 20, 2011

LuPa LaGi......Hhhmmm.....

Apa kena la dengan saya ni......niat di hati nak update blog lepas balik ambik kakak.......tapi layan Qash baca buku, lepas tu saya tertidur pulak......malam lepas balik dari pasar malam sambil dok lepak tengok Narnia ingat nak update blog....buka handbag tengok kamera tak de....laaaa...haaaiiii....kamera tertinggal kat tadika.....hadooiii laa....cemana boleh seharian ni saya lupa yang kamera tertinggal kat tadika.....patut la saya rasa handbag ni tadi tak berat macam biasa.......

Memang sepanjang hari ni tadi sebelah kepala saya ni asyik dok berdenyut je.....bila kepala sakit mula la sindrom pelupa saya ni datang......

Semalam tak update blog sebab layan si kakak ulangkaji pelajaran.....sepanjang 2 minggu ni dia ada exam......sekolah dia kalau exam lama sebab sekolah 2 dalam 1.......


http://doodleaday.files.wordpress.com/2009/02/doodle2_forgetful_squirrel.png

Pernah tak sesapa jadi pelupa macam ni...barang ada kat tangan tapi boleh cari merata tempat.....



http://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/169711_ZnJiIAqQZInov_kychXCE1KuH.jpg

Jangan sampai pelupa jadi macam ni sudah.......lupa akan muka sendiri......haruuu......ni bukan lagi pelupa ni.....dah kira tahap hilang ingatan dah ni.......





No comments:

Post a Comment