Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh92byawccPooPimzsiKPLKP-TUDY1RPtzguINihq5TkRC47igX36EyQjR_0Om7_xR_MFKGB_RALArAVhkHMGmEXSYeOy379OMxdMDRqJn2rNqv91vvT3AvEo-0GrIRmu5qVbAsVXhyszs/s1600/tn_teachers.jpg

Selamat hari guru saya ucapkan kepada semua guru di Malaysia......
Selamat hari guru kepada guru-guru yang mengajar anak saya.......
Selamat hari guru kepada guru-guru yang pernah mendidik saya dulu sehingga kini saya berjaya menguruskan tadika saya sendiri......

Selamat hari guru kepada guru-guru Tadika Islam Nur Haziq :-
Teacher Siti
Teacher Za
Teacher Ruby
Teacher Intan

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA





No comments:

Post a Comment