Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Thursday, July 14, 2011

Hadiah

Makin dekat harinya, makin rasa tak sabar menanti.....kalau dah selesai senang, tak payah nak pikir dah....macam nak menanti hari bersalin pulak.....

Masuk hari Khamis makin bertambah bilangan hamper.....alhamdulillah....tak sangka juga saya sebab sudi juga ibu bapa menyumbangkan hamper kepada tadika.....budak-budak kat tadika pun bertambah le kelam kabutnya....biasanya kandungan hamper ni kan banyak jajan....ramai le yang mengendeng-ngendeng kat saya dengan harapan saya boleh bagi sikit.....tak dapat la teacher nak bagi sebab hamper tu semua untuk hari sukan nanti....ada jugak yang curik-curik skodeng bilik saya.....



Snap gambar kat dalam kereta mama hafiq irfan....dia sponsor 3 hamper....mekasih.....


Macam ni le keadaan dalam bilik saya...gambar ni diambil pada hari Rabu....masih terkawal lagi keadaannya......yang dalam plastik sampah tu pun hadiah jugak tu.....ni hadiah yang pihak tadika sediakan....hamper letak dekat bahagian lain.....masa ni baru setengah tongkang je yang pecah.....tapi hari ni dah keseluruhan tongkang pecah....nak duduk dekat dalam bilik tu pun dah tak boleh....

Ada juga bapa pelajar yang bagi duit sebab tak sempat nak belikan hamper.....dengan duit tu tadi saya suruh teacher intan buat 4 hamper.....apa pun saya ucapkan jutaan terima kasih pada parents yang menyumbang pada pihak tadika....sama-sama la kita memeriahkan hari sukan tu nanti pada hari Ahad ni.....








*

No comments:

Post a Comment