Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Wednesday, April 6, 2011

ADAM

Semalam merungut si Adam ni tak dapat baca buku dengan saya.....tadi masa reading saya naik kelas atas dulu....pegi skodeng kelas 5 Taqwa.....masuk bulan 4....ramai dah yang boleh baca....
*
Bersemangat betul si Adam ni membaca tadi....sampai dah macam jadi kelam kabut pulak dah....siap cerita lagi dengan saya..."teacher, sekarang saya buat homework sendiri....ibu tak payah tolong dah...saya dah boleh baca".....BAGUS.....
*

*

Adam baca buku ada bunyi loghat Kelantan....

*

No comments:

Post a Comment