Assalamualaikum W.B.T

Blog ini banyak berkisarkan tentang kisah di tadika dan juga diselitkan serba sedikit cerita tentang perkara lain sebagai penambah perisa. Kepada ibu bapa yang ingin tahu apakah rutin harian kami di tadika bolehlah mengikuti blog ini. Sebarang berita terkini seperti tarikh peperiksaan, tarikh cuti dan sebagainya akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat membaca buat semua.

Friday, June 17, 2011

Salam Jumaat

Pagi tadi seperti hari-hari biasa turun dari tangga terus menuju ke kereta.......tiba-tiba ALAMAK tayar kereta ku pancit.....apa-apa terjadi orang pertama yang saya hubungi adalah suami saya....walaupun saya tau yang dia tak boleh nak datang ambik dan hantar saya terus ke tadika waktu tu.....tapi idea dia yang membantu saya......

Saya redah je bawa kereta pastu mintak tolong teacher rubi ambil saya kat kedai tayar.....kedai tu belum bukak lagi sebab waktu tu baru pukul 7.30 pagi.....mana ada kedai tayar yang bukak time-time ni...tinggalkan mesej kat cermin kereta pastu tgh hr mintak teacher rubi hantar ke kedai tu semula......ada skru melekat pada tayar tu.....


Sampai tadika letak bag dalam bilik capai kamera......tak tau pulak nak skodeng apa.....teacher siti jadi mangsa.......


Snap gambar masa dia tengah ajar iqra' pagi tadi.......


Ehhh......ada 2 tin minuman kosong kat atas buku tu.....tin tu teacher minta tolong pada murid-murid yang ada minum air tin....tinnya jangan dibuang.....bawa ke tadika.......kita ada project nak buat nanti.......saya pun tiap-tiap hari balik tadika Qash pau beli air minuman dalam tin sebab tinnya nak bawak ke tadika.....caaiitt.....alasan Qash tu tak dapat nak dielakkan......

Hari ni dapat 12 tin kosong......murid 6 Ilmu bawak.......Adam bawak 4 sekali......banyak lagi yang nak dikumpul........





*

No comments:

Post a Comment